Oldalak

2011. március 26., szombat

Mókás

Nézegettem Stella McCartney tavaszi kollekcióját és szörnyülködtem. Azt gondoltam, hogy egy ilyen szörnyűséget biztos senki sem húzna fel. Ormótlan, formátlan és legalább 40 éve nem divatos. Ja, és hogy 515 dollárba kerül.



Aztán másnap a Promodban megláttam ezt és azonnal megvettem. Az ovis farsangra cowboy családnak öltözünk és én ezt a blúzt húztam bő, barna szoknyával meg kalappal. De azóta is egy csomószor felvettem, jó beruházásnak tűnik ez a ruhadarab. Kb. 30 euró az ára, ami talán 7500-8000 forint lehetett, de nem emlékszem pontosan.



Szerintetek is meglepő a hasonlóság a kettő között?

3 megjegyzés:

  1. Szerintem annyira nem, maximum az eleje záródásában. Pl. az ujja a felső és tényleg ormótlannak bő, esetleg könyékig ér, míg a csinos alsónak valószínűleg hosszú ujja van. A felső nyaka magasra szabott, az alsó köríves. A zseb meg- vagy nemléte már másodlagos, de tény, az alsó sokkal csinosabb, én is ezt vettem volna meg!

    VálaszTörlés
  2. Jó, persze így kielemezve nagyok a különbségek, de szerintem az is jól látható, hogy az elérhető márkák melyik nagy kollekcióból szerzik az "ihletet".

    VálaszTörlés
  3. Ha jól belegondolok, jobban be is jön a reprodukció. Nekem legalábbis.

    VálaszTörlés