Oldalak

2011. július 31., vasárnap

Új szerelem: Vanessa Montoro



Teljesen belezúgtam egy dél-amerikai tervező, Vanessa Montoro alkotásaiba. Ha megnézitek a képeket, ti is rájöttök, hogy miért. Ilyenkor annyira vágyom rá, hogy én is ilyen csodákat alkossak! Vagy legalább pár ilyen ruha várjon rám a szekrényemben.



Minden darab kézzel kötött vagy horgolt, mégis divatos, és gyönyörű! A hordhatóság persze erősen kérdéses, illetve vékonyka lányokon, ünnepi alkalmakkor kiválóan mutat. Egy-egy darabot, különösen ezt a csillagmintás pulcsit viszont mindenféle fenntartások nélkül azonnal viselném!


Ő az a hölgy (ha jól értettem a szövegeket itt-ott):



A honlap sajnos nem valami könnyen nézhető, nincs rajta rendes kollekció bemutatás, de a fényképek mindenképpen dícséretet érdemelnek, mert maximálisan eladják a ruhákat.


1 megjegyzés:

  1. A múltkor láttam utcán egy tuti saját készítésű csipkefelsőt. Egy sima spagettipántos topra varrt rá valaki horgolt csipkét kontrasztos színből. Jól mutatott és simán hordható volt, pedig a nő se sovány, se mai gyerek nem volt. Szóval ha nem a csupsz bőr van alatta, akkor szerintem is tök jól hordható a csipke.

    VálaszTörlés