Oldalak

2011. szeptember 7., szerda

Je suis belle



Sikeresen folytatom a magyar divattervezők alkotásainak begyűjtését. Olvastam pár hete a fb-on, hogy a Je suis belle csapat műhelyébe is be lehet menni, mert kiárusítják a nyári darabokat.

A falovas-szobros piros-kék kombinációt tavasz óta csodáltam különböző magazinokban, így most, hogy nekem is lett egy ilyen darabom, beteljesült álomnak tűnik az egész. A fotón látható póló - mostantól kedvenc buliszerelésem ára 7200 forint volt, anyaga pamut és selyem.
Panyizsuzsi gyűrűt és fülbevalót viselek hozzá és kissé túl sárga - naplementés - fényeket. És tényleg szépnek érzem magam benne!

Egyébként a műhely a Ferenciek terén van és időről időre be lehet menni, vásárolni a kollekciókból. Az őszi-télit csak októberben mutatják be, arra még várni kell. A legnagyobb hátrány, hogy a darabok max. 38-as méretig jók, a legtöbb ruhába én is alig fértem bele, de azért lehet találni valamit, ha elég kicsi az ember lánya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése