Oldalak

2012. július 1., vasárnap

Zoe Phobic ruhák



Ismerkedtem már egy ideje a Zoe Phobic ruhákkal, de valahogy nem jutottam el odáig, hogy szerezzek magamnak egyet. A márka honlapja nem túl biztató, csak angol és nem sok érdemlegeset tudunk meg a tervezőről, sem a kollekcióiról. Szerencsére ott a jó öreg FB, ahol viszont rengeteg hír és fotó ad lehetőséget a nyálcsorgatásra.

Itt van például ez a sorozat - az utolsó 3 fotót kell nézni egészen pontosan. Egyébként ez a fotózott póló éppen az enyém lett.

Hiszen végül egy ragacsosan forró napon végre elkeveredtem a Váci utcába, ott is a 25-ös kapualjba. Felcaplattam az emeletre és láss csodát: be a műhelybe.

A földön éppen a szabásra váró barackszín anyagok, a sztendereken pedig ruhadarabok. Nem túl sok, de azért érdemes próbálgatni. Zajlik az élet, amíg az ember lánya elbújik a paraván mögé. Jönnek-mennek ismerősök. Kapok ajánlásokat, inkább ezt, azt meg ne. Ágo odafigyel az emberre, de nem tolakszik és nem tukmál.



Két póló lesz az enyém, mindkettő igaz szerelemből. A hosszú haloványan türkízes a hétköznapokra, munkába. A rátétes vállú pedig buliba, vacsorákra ilyesmikre pont jó lesz. Olyanok ezek a ruhák, hogy jó beléjük bújni. Van bennük egy kis rafinéria, egy kis ötlet és báj. Ugyanakkor teljesen letisztultak, az én világom.

Ja és az áruk is! Ötezer forint egy egyedi design darabért? Nagyon is jó ár.
Az öv, amit hozzájuk passzintottam egy olasz butikból származik a Pozsonyi útról, de azt hiszem pont ezekhez az outfittekhez találták ki.

Már kifejezetten kíváncsian várom az őszi ötleteket! Jó lehet ebben a kánikulában sötét téli színekkel és vastag szövetekkel dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése