Oldalak

2010. szeptember 14., kedd

A nemezben rejlő lehetőségek: Delica

Amikor a néprajzos táborokban elég sokat nemezeltem, valahogy nem tudtam meglátni benne azt a modern szépséget, ami arra indított volna, hogy saját ruhatáramba, otthonomba is beépíthetném ezt az anyagot. A másik nagy bajom meg az volt vele, hogy mint mindenre, a gyapjúra is allergiás voltam, tehát gyakorlatilag lesmirgliztem a kezemről a bőröm a nemezeléssel.

Most viszont találtam egy alkotót, aki valami hihetetlen kreativitással kezeli a nemezt. Ezek a nemezelt "kavicsok" például a most uralkodó minimalista lakberendezési trend tökéletes díszei, ahogy a tálkák is.





Na, és a nyakláncoktól se nagyon jutok szóhoz. Tökéletes egyszerűség.





Szerény blogján, illetve Etsy boltjában érdemes Delicát követni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése