Oldalak

2011. augusztus 12., péntek

Énblog



Minden nyáron van olyan ruhadarab, ami abszolút kedvenccé válik. Ha a tavalyi nyárra gondolok egy világoskék szoknya rémlik, amit le se vettem. Hozzá pedig legszívesebben fehér pólót és fehér mellényt hordtam. Nagyon visszafogott volt, de hozzá narancssárga fülbevalót meg narancssárgás körömlakkot újjítottam.

Az idén tarolt a fukszia. Imádom! Nem merném más élénk színekkel hordani, de ezzel az ezüsszürke lenvászonnal is tökéletesen működik. Van hozzá egy három éves magas fonott talpú szandálom, szintén ezüstszürke színnel.

Lehetne hozzá pár kiegészítőt passzintani, de én hajlamos vagyok erre a teljes leegyszerűsítésre is, bár vonzódom néha a túldíszítettséghez, végül mégis az egyszerűnél kötök ki.

Na, ha ezt így felveszem azt érzem, hogy nyár van és én a helyemen vagyok a bőrömben. (És mielőtt bárki megkérdezné: Nem vagyok terhes, csak ilyen az alkatom. :-)

Felső: Promod
Nadrág: Marks and Spencer
Cipő: Humanic

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése