Oldalak

2014. május 12., hétfő

30 napos gardróbrendszerezés: 1. hét

Hú, azért az nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz lesz teljesíteni a saját magamnak támasztott elvárásokat. :) Hiszen ott van az a rengeteg ruha, igazán nem gond minden nap egy másikat előhúzni. De igen!
A megszokás hatalmas úr: farmert akarok hordani farmerrel. És tornacipővel. Minden reggel komolyan meg kellett küzdenem magammal, hogy ne farmernadrágot vegyek fel. Mondjuk a farmerdzseki így is igencsak szerves része maradt az öltözékeknek.
Két dolog hátráltat: elég rossz, hideg, esős idő van. Ezért sajnos nem tudok egy szál pulcsiban mászkálni, akármilyen jól is nézne ki. Mivel a téli cuccokat már jó mélyre elraktam és kényszerítem magam, hogy színes, nyárias hangulatú ruhákat vegyek elő, kicsit cidriztem reggelente, illetve farmerdzsekiztem.
A másik, hogy nagyon sokszor megyek biciklivel. Ami nálam kizárja a szoknyát, csak nadrágban tudom csinálni :)
Lássuk ezek után, hogy boldogultam.
1. nap: koncertre menős, csinizős, tűsarkúzós
majus1 Jó kezdet. Ugyanis este koncertre mentünk a Zeneakadémiára. Így full csinibe vághattam magam. Mondjuk a tűsarkú kitörte a sarkam, így a szünetben ragtapaszt kunyeráltunk a biztonsági személyzettől :)
Mi volt rajtam:
Lila ujjatlan garbó – a férj ajándéka (Boss)
Szürke gomnélküli zakó – idei beszerzés (Promod)
Fekete szövetnadrág
Fekete tűsarkú
Fekete nagy fülbevaló

2. nap: játszóterezős, bicajozós, kerthelyiségben ebédelős
majus2Ez így tavasszal a leggyakrabban magamra kapott összeállítás: kényelmes, vidám és már 3 vagy négy éve változatlan.
Ezt hordtam:
Farmerdzseki (Esprit)
Farmer hatású, végig gombos, húzott derekú tunika (Mango)
Farmer hatású cicanadrág (H&M)
Szürke tornacipő
Piros csíkos sál
Piros bogyós fülbevaló levélmintával

3. nap: barátoknál grillezős, felhőszakadás elől bemenekülős
majus3Tetőforkára hágott a 4 napos szünet, így átmentünk a barátainkhoz egy kis grillezésre. Szerencsére már minden megsült, mire leszakadt az ég, és hát nem is volt túl melegem ebben a szerelésben.
Egy kis kézműves sörkóstolás meg a grillkolbászok kombója aztán jól felmelegített :)
Ez volt rajtam:
Sötét türkíz denevér ujjú felső (Tatuum)
Farmerszoknya (Promod)
Türkíz harisnya
Fekete hegyesorrú, lapos sarkú cipellő (Zara)
Hosszú, türkíz és piros bogyós nyaklánc
4. nap: kertészetbe menős, életmentő kávékapszulákért elrohanós
majus4Csepergő eső ellenére találtunk egy jópofa pakátot, ami azonnal angyallá változtatott engem is. Sőt, az hogy betankoltunk a kávékapszula készletünket, a további reggeleim zökkenőmenetességét is biztosítani fogja.
A bőrdzseki S. Hegyi Luciától származik, egészen pontosan 2000-ből. Azóta is jól bírja a strapát.
Például a pólót kivéve tök ugyenebben a szerelésben mentem New Yorkba 2010-ben. Még mindig ugyanolyan kényelemsen érzem magam benne.
Bézs és világoskék = kényelmes elegancia.


5. nap neonszínekben tobzódós
majus5Tipikusan az a nap, amikor egész nap itthon püfölöm a számítógép billentyűit. Letargia ellen a ruhatáram legélénkebb színeit kaptam elő.
Ezeket:
Farmerdzseki
Zöld póló (Camaieu)
Körsál (Newyorker)
Világos farmer
Színes cipő
Kis táska élénk színű páttal (Buttondoll)


6. nap: 20 kilómétert bicajozós
majus6A szokásos kis körömet a XI. és XIII. kerületek között idén először teljesítettem. Ehhez pedig csakis a legkényelmesebb szerelésemet vehettem elő.
Az örök kedvenc tunikámat, amely lassan szétfoszlik, annyit hordom. Mondjuk a Ringu táska is hasonló igénybevételnek van kitéve! Imádom!
Részletesebben:
Tunika (Zara)
Táska (Ringu)
Farmer hatású cicanaci
Kianit nyers kőmedál
Világoskék-törtfehér Kross bicikli :)
7. nap: anyáknapi ünnepségre menős
majus7
Ha már a gyermekem hetek óta verseket tanul, akkor én is csinibe vágom magam, hogy meghallgassam.
Nagyon szeretem, amikor minden ruhadarab egyszínű, sőt egy árnyalatú – jelen esetben szürkésbarna, amit egy másik színnel emelek ki.
Zakó (S. Oliver)
Póló
Soknya (Camaieu)
Azték stílusú fülbevaló



Amire büszke vagyok:
– Próbálok egyre több magyar kézművestől, divattervezőtől származó egyedi darabot hordani.
– Nem vettem semmit, pedig volt egy-két álmodozás.
– Nem volt túl sok ismétlés, voltak színek is.
– Egyszer-kétszer még sminkelni is sikerült.

Az előzményekről ebben a blogbejegyzésben olvashatsz: A gardróbrendezés 0. napja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése