Oldalak

2014. május 26., hétfő

30 napos gardróbrendezés: 3. hét

Ez volt az a hét, amikor:
– Kimaxoltam a szürkét és a kéket, egy kis zölddel
– Őszből hirtelen nyárba váltottunk
– Egy nap alatt 3x áztam meg alaposan

Nézzük:
15. nap: Kihagyva
Ezt a napot nemes egyszerűséggel kihagytam az életemből egy migrénnek köszönhetően. Ilyenkor nagyjából a zuzmók színvonalán lézengek, minden nehezemre esik.

majus1611116. nap: Újjászületve
Rengeteg elintézni valóm akad a városban, ehhez pedig az élénk zöldet (vagy hívjuk inkább mentának) választottam társul. És jól éreztem magam benne. Igaz vagy 3x eláztam, de a cipőm és az esernyőm egészen jól bírta.
Közben pedig voltam Design Galériában, Fonalboltban, Főzőiskolában, ettem hummuszt és vezettem egy csomót.
A kis zöld amulettem, az amazonit kövekkel töltött üvegcse is nagyon jól szolgált a nyakamban.

majus1717. nap Dideregve
Szabadtéri szülinapi buli, jó erős széllel. És megint szürke, de legalább nagyon kényelmes.
A képen nem nagyon látható póló egyébként a boltban még annyira jól nézett ki! Naná, hogy ezt is próba nélkül vettem – nem kellene ezt csinálnom. Most olyan divatos szürkés-cirmos az anyaga, a nyakánál van egy fekete műbőr szegély és a hátán még zippzár is. Szóval menőség a négyzeten, kár, hogy nincs szabásvonala és ettől rajtam lóg és pont a nem megfelelő helyeken feszül.

majus1818. nap Megint beszürkülve
És megint szürkében, ezúttal fehérrel kombinálva. Anyóséknál ebédelős, de pihizős, sőt trambulinozós nap volt. Ehhez pedig az ilyen cicanacit imádom, hosszú kardigánnal.
Egy kicsit lehet, hogy zagyva az összkép, a koptatott nadrág meg a csini póló, de a lényeg, hogy nagyon jól érzem magam benne.
Ezt az opál nyakláncot pedig mostanában le se tudom tenni. Nagyon-nagyon szeretem. Apró kis kő, hosszú láncon. Ez mostanában a kedvenc.
A kis színfoltért felelős táska pedig Buttondoll. Tökéletes mini méret: pont belefér a pénztárca, telefon és kulccsomó hármasa. Mást ugyan már nem tudok beleszuszakolni, de nem is bánom.

majus1919. nap Porcelánba öltözve
Ezt a pólót kizárólag a mintája miatt vettem meg. Nem is áll jól, túl nagy, túl bő meg minden. De annyira szép, hogy néha mégis felveszem. A farmerdzseki épp eléggé eltakarja, hogy ne legyen nagyon gáz.
Ha pedig már ilyen érdekes mintájú felsőt hordok, akkor egy jó nagy, lógós fülbevaló is kell hozzá. Természetesen kék gyöngyökkel, ha már amúgy is kék egyenruhában feszítek.


majus2020. nap Kizöldülve
Előkaptam a már évek óta egyik kedvenc szerelésemet és rögtön rengeteg bókot sepertem be. Ez a zöld szoknya bő A vonalával a legjobb szerelés. Nagyon kényelmes, le lehet benne ülni, anélkül, hogy feszengeni kellene és közben a jó meleg időjáráshoz is passzolt.
Egyébként megvan már legalább 5 éve és persze Promodos. Meg merném kockáztatni, hogy azóta is lehet venni nagyon-nagyon hasonló darabokat.
Találtam a kincseim között egy az összeállításhoz tökéletesen passzoló nyakláncot is: egy selyemszálon lógó jáde fánkmedált.
És a rúzsomról se feledkezzünk meg! Ez most az új szerelem: a férjtől kaptam és YSL! Azt hiszem egész nyáron folyton ezt fogom magamra kenni.

majus2121. nap Bekékülve
Érdekes, hogy a másik A vonalú vászon szoknyám már koránt sem áll annyira jól, de szintén nagyon szeretem viselni, mert szellős és kényelmes. Egy egyszerű fehér pólóval, egy kis hímzett mintával. Így mindjárt könnyebb teljesíteni egy rohangálós napot, amelyen ismét közelítettük a 30 fokot.
És akkor azt is elmesélném, hogy balerina-cipő függő vagyok. Itt éppen a Nemsüti padlóján fotóztam le a cipellőmet, amiből elég sok színben tárolok itthon pár darabot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése