Oldalak

2014. május 2., péntek

30 napos kihívás: a nagy gardróbrendezés 0. nap

A KIHÍVÁS
– 30 napig minden egyes napon másba öltözni!
– Átlépni a szakadt, kényelmes, edzőcipős stílusból a csini anyuci halmazába
– Felfedezni a ruhatáram rejtett tartalékait – avagy “Vásárolj a saját gardróbszekrényedből!”
– Ésszerűsíteni és megszabadulni az évek óta gyülekező, soha nem hordott cuccoktól
– Nem vásárolni semmilyen új ruhadarabot egy hónapig (kivétel: zokni, harisnya, mert azok nagyon fogynak, szakadnak)
– Az újragondolt stílusom alapján tudatosan választani új, kiegészítő és kulcsdarabokat a ruhatáramba.
– Ha majd vásárlásra kerül a sor: egyedi, lehetőleg magyar tervezőktől származó darabokat beszerezni.

Mi az én komfort zónám, amiből ki akarok lépni?
1. Egyrészt a kék szín. A ruháim 70 százaléka szürke vagy kék. Szerencsére a nyári pólóim színesebbek, így a színesítés pont májusban nem lesz nagy gond.
2. Amikor már 3 vagy négy napja ugyanabban a farmer-pulcsi kombóban mentem a gyerekeért az oviba, suliba – én is azt éreztem, hogy ezen változtatni kell. Elő a csinos szandálokkal, szoknyákkal és hasonlókkal :)
3. Rengeteg, tényleg rengeteg ruhám van. De! nagyon kevés közöttük a divatos, csinos. Egyszerűen nem értem, hogy miért őrizgettem eddig a gyerekek születése előtt vásárolt (ez már alsó hangon is 7,5 év) nadrágokat… Menniük kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése