Oldalak

2014. június 5., csütörtök

Megnyitott a Paloma

Új design-zarándokhellyel gazdagodott a város. Az elátkozott helynek tűnő Kossuth Lajos utcában is történik végre valami. Kárpáti Zsuzsa kézműves és design boltocskákat álmodott a hosszú évek óta üresen tátongó kis helyiségekbe. És meg is valósította!
paloma-lepcso
A szépséges lépcső
A Paloma projektben a Kossuth Lajos utca 14-16 szám alatt található bérház első emelete megtelt élettel. A megnyitón pedig kifejezett tömeg nézelődött az apró boltocskákban. Reméljük hamarosan a turisták is birtokba veszik a teret és az utcán található Auguszt curkászdás sütizés után ide is betérnek.
paloma-szoborfej
Kedvenc szobraim
Én alapvetően két kedvencem miatt mentem, de új kedvenceim is lettek rögtön. Néhányan csak a megnyitóig maradtak, aztán mentek tovább, de közben folyamatosan jönnek újak is. :)
paloma-vadjutka
A színpompás bolt. Fotó: Vadjutka
Vadjutka boltja korábban a Madách téren volt, de pár hete egyszerűen kirúgták a tulajdonosok. Így került ő is ebbe a szuper közösségbe. A Facebook oldalon végigkövettem és szurkoltam a költözést és a bolt berendezését. A fehér falak között csak úgy ragyognak a színes bútorok és a még színesebb ékszerek. Igazi kis vidámság-fészek lett.
A Judit által bejárt útról itt olvashattok személyes beszámolót és egyben meghívót a jövő pénteki nyitó bulijára.
Schall Eszter is a Palomába költözik, igaz a kis boltja csak június közepén nyílik, de máris ott volt egy kis standdal. Kedvenc illusztrációim nagyon jól mutatnak apró méretre kicsinyítve fülbevalón, nyakláncon és más csecsebecséken is.

somogyireka
Új felfedezés Somogyi Réka, akinek Lego figurákkal díszített fotelját már el is képzeltem a gyerekszobánkban. Selyemre festett festményei, figurái, ha jól értettem a Kooperoo.co-nak köszönhetően kendőkre, párnákra és más használati tárgyakra kerülnek és még moshatóak is.
paloma-mimi
Apró Mimi részlet
A Mimi events with love szobája volt minden bizonnyal a legvarázslatosabb. Vintage stílusban, sok kreatívan felújított bútorral berendezve igazi álomvilág. Rengeteg workshopot is tartanak ebben a térben: kalligráfia, virágkötészet, stílustanácsadás és persze esküvő és rendezvényszervezés. Jó lesz ide visszatérni.

paloma-somersby
A Somersby volt az est egyik szponzora, így mindeki kedvére kóstolgathatta az új ízű cidert. Bevallom, engem annyira nem ragadott magával, jobban szeretem a hagyományos alma ízűt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése